maandag 19 december 2016

Kerstkaartjes maken

Ik weet het.... ik ben veel te laat! Mijn excuus? Dat ik pas sinds kort weer zelf kaartjes maak. Ik stempel, kleur en stans en doe ook nog heatembossing. Daar heb ik nog niet alles voor in huis dus de laatste tijd ben ik vooral bezig geweest om van alles te kopen.

Met wat ik nu heb kan ik in ieder geval voor kerst aan de slag.

Niet iedereen krijgt een zelfgemaakt kaartje, dus ik heb nog een paar dagen om er toch nog snel een paar te maken.

Vandaag gemaakt:

ik had twee kerstborduurtjes gemaakt, helaas zat er eentje al in een envelop!

ingekleurd met Distress inkt

ingekleurd met Distress inkt


En vanavond nog een paar inkleuren.
ook deze worden met Distress inkt ingekleurd



2 opmerkingen:

  1. die 4 diertjes op de kersttak en het geborduurd kussentje vind ik de max

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat distress inkt geeft echt mooi resultaat. Nog nooit van gehoord. Maar erg mooi. Het kussentje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen