woensdag 15 februari 2017

Kaartje per week - week 7 /2017

Hallo allemaal!

Het is weer woensdag, tijd voor een kaartje per week.

Dit keer weer een Valentijnskaartje. Ik zal vanaf nu, voor zover dat mogelijk is) onder de afbeelding aangeven wat ik gebruikt heb.


Week 7 Valentijnskaarjte
#kaartjeperweek week 7


Achtergrondpapier: ooit eens bij de V&D gekocht
Stempel Muisje: Penny Black
Stans hartjes: Marianne Design
Stans en stempel Big Hugs: Lawn Fawn
Ingekleurd met: Copic Markers Sketch (nummers weet ik niet meer)

Aan de binnenkant heb ik met een stempel van Lawn Fawn Happy Valentines day gestempeld.

Ik maak altijd eerst de kaart op A6 formaat en vouw dan van een wit A5 een kaart waar ik de A6 op plak.

Dat witte papier is gewoon goedkoop dun knutselkarton.

Tot volgende week!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten