zaterdag 10 februari 2018

Kaartje per week / week 5 Stuur eens post!

Hallo allemaal!

Ik begin in te lopen! Kaartje 5 voor dit jaar is een kaartje voor "Stuur eens post!" Op mijn crea-site op FB hebben we een groep mensen die elkaar regelmatig post sturen. Dat mag een kaartje zijn of een brief, of een mooie spreuk of foto. Als het maar via de post gaat.

Ik heb me voorgenomen om iedere maand iets te sturen naar iemand op de lijst. Deze keer heb ik een kaart gemaakt met een plaatje dat ik nog had liggen, ooit gehad van Simone. Dat heb ik ingekleurd met copics en stabilo pennen, gestanst in een mooie rechthoek en op donkerblauw linnenpapier geplakt.

Het kaartje is inmiddels aangekomen en de ontvanger was er erg blij mee.

Stuur eens post!


Simpel kaartje maar wel erg leuk om te doen.


Tot de volgende keer.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten