dinsdag 17 januari 2017

Kleurenboekje

Hallo allemaal,

Deze week heb ik een kleurenboekje gemaakt. Ik heb verschillende kleuren inkt, stiften en potloden en het lijkt me handig om hiervoor een kleurenkaart voor te hebben. De digitale kleurenkaarten komen na het printen niet overeen met de werkelijkheid en zijn onhandig om mee te nemen. 

Ik heb gekozen voor een boekje op A6 formaat, daar schrijf ik eerst alle kleuren in van het betreffende product.




Dan pak ik de kleurtjes die ik al heb.





En maak ik kleine kartonnetjes die ik inkleur, aan de ene kant de pure kleur en aan de andere kant de vervaagde kleur.








Het boekje past gemakkelijk in mijn tas, zo kan ik het meenemen naar de winkel of beurs om te zien welke kleurtjes ik nog mis.

Tot nu toe heb ik alleen de kleuren van de Distress Inkt in het boekje, maar ik ga ook mijn Copic markers enzo er in doen!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten