woensdag 28 juni 2017

Kaartje per week - week 26 2017

Hallo allemaal,

Dat is een tijd geleden! Mijn laatste bericht was van 17 mei. Sindsdien heb ik wel wat geknutseld en geborduurd maar niet vaak. En ik heb natuurlijk heel veel gewerkt!
Ook hebben we hard gewerkt aan mijn knutselplekje, daar kwam toch iets meer bij kijken dan alleen even een muurtje sauzen. Tja, het was al 9 jaar een kattenkamer! Daarover vertel ik in een volgend blog meer.

Nu weer verder met het kaartje per week. Helaas is het me dus niet gelukt om echt elke week een kaartje te maken, maar we gaan vrolijk verder. Hieronder het kaartje voor week 26.

week 26
Sinds kort ben ik bezig met snailmail, dat is langzame post. Het is de bedoeling dat je een leuke brief, wat kleine spulletjes en een mooi kaartje naar iemand stuurt. Dit kaartje had ik erbij gedaan.

Tot de volgende keer!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten