vrijdag 22 november 2019

Nog even wennen, de KreaDoe en nog meer kerstkaartjes

Hallo allemaal,

Ik moet er nog even aan wennen dat ik voortaan op vrijdag hier blog, ik was het alweer bijna vergeten! Gelukkig vergeet ik niet te knutselen. :)

KreaDoe

Zaterdag 2 november ben ik met 3 vriendinnen van FB naar de KreaDoe geweest. Het was weer erg leuk!
We hadden afgesproken op het centraal station van Utrecht en zouden dan samen naar de Beurs wandelen. Wat was het een noodweer! Heel veel regen en wind. In plaats van wandelen, liepen we dus stevig door. Toch nog enigszins verlept kwamen we aan bij de beurs. Gelukkig was het daar lekker warm en na een lekker bakkie koffie gingen we de beurs bekijken.
Helaas heb ik geen foto's gemaakt....toch volgende keer aan denken! Er stond weer van alles, wol, papier, verf, stempels,en natuurlijk ook veel kerstspullen.  We hebben lang niet alles gezien!
We zijn bijna tot het einde gebleven, terwijl we allemaal dachten dat we dat niet zouden redden.

Ik kon niet veel vinden wat ik echt leuk vond. Al mijn favoriete merken worden niet overal verkocht en wat er wel stond heb ik al of wil ik niet. Uiteindelijk toch nog wat gekocht bij een winkel waar ik normaal ook altijd koop.

aankopen KreaDoe

Maar ik mag niet klagen.....ik had de maand ervoor nogal wat gekocht....

aankopen oktober
En ben deze maand ook weer lekker aan het kopen.
Mijn stempelverzameling breidt zich lekker uit.


Kerstkaartjes

Natuurlijk ben ik ook nog bezig met de kerstkaarten voor dit jaar. Ik heb er nu 38 af.
Hieronder volgen nog de foto's.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer










Veel meer foto's op INSTAGRAM
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten