vrijdag 1 november 2019

Kerstkaartjes 2019 (32/50)

Hallo allemaal,

Ik ga weer op dit blog over mijn andere hobby's vertellen.
Naast borduren knutsel ik ook graag en dan vooral kaartjes maken.
Het zal hier dan ook vaak over kaartjes maken gaan. Ik maak het meest gebruik van stempels en stansen. Ik kleur de stempels in met Copics of met inkt en soms met verf.
 Het is al een tijdje geleden dat ik hier wat geplaatst heb en ik ben al flink op weg met het maken van kerstkaarten voor dit jaar.

Daarnaast maak ik uiteraard ook nog andere kaartjes. In 2020 zal ik weer gaan proberen iedere week een kaartje te maken (#kaartjeperweek).
Mijn andere hobby's zijn; lezen, gamen en koken. Vorig jaar ben ik begonnen aan den Daimond painting en een Wreck this journal.

Hieronder een overzicht van de kaartjes die ik tot nu toe heb gemaakt.
Ik maak ieder jaar 50 kerstkaarten en ik het er nu 32 af.






















1 opmerking: